Brand new year voor AMNorman
(uit)blinken in een traditionele sector.
AMNorman zet complexe regel- en wetgeving in de voedings- en diervoedersector om in klare taal. Die duidelijkheid in woord, beeld en daad; dat is hun troef en moet worden uitgestraald in hun missie, visie en waarden.
Tijd voor een remonte, voor een frisse wind die de bezieling en energie van dit bedrijf complexloos weerspiegelt in al zijn afgeleiden. Met een globale doordachte strategie, doorleefde bedrijfswaarden en Normanisten als uitgangsbord gingen we aan de slag.
Let’s have a brand new year!
Globaal doordachte strategie
Losse campagnes, top! Maar om een blijvende impact te creëren is meer nodig. Waar bevinden zich de sterktes van dit bedrijf en willen we dus meer in de verf zetten? En wat zijn de ontbrekende schakels voor een nog groter succesverhaal? Dankzij interviews, meerdere workshops en gerichte vragenlijsten verzamelen we alle nodige info. Klaar om een dagelijkse portie AMNorman op de wereld af te vuren.
Bedrijfswaarden komen tot leven
AMNorman is een waardegedreven organisatie waar passie, vertrouwen en zin voor verantwoordelijkheid centraal staan. Klinkt goed! Maar stralen ze deze waarden ook altijd en overal uit? Anders gezegd: weten klanten, partners en interne medewerkers waarvoor AMNorman staat?
Tijd voor actie. Waarden werden iconen en kregen vorm in producten. Drukwerk, social media én de website. Niets bleef gespaard, alles op één lijn. Vanaf nu ziet iedereen: dat moet van AMNorman zijn!


Normanisten als uithangbord
De consultants, Normanisten voor de vrienden, zijn het kloppend hart van dit bedrijf. Naast het adviseren en opleiden van klanten, vormen ze een onmisbare schakel in de verdere groei en presentatie. En zeg nu zelf, wie kan de klant- en mensgerichtheid die worden vooropgesteld beter vertegenwoordigen dan de Normanist him/herself?
Enkele gesprekken en fotoshoots later vormen ze letterlijk het gezicht van de nieuwe brand en pronken ze in tal van campagnes. Spot on!
Het resultaat
Niet onbelangrijk uiteraard. Wat leverden al deze inspanningen op en hoe ervaarden de klanten onze samenwerking?
Toech ontrafelde haarfijn ons DNA om het daarna vlijmscherp te vertalen in een duidelijke en door iedereen gesmaakte brand. Knap werk, perfect gepland en binnen een aangename samenwerking.
Wil je jouw merk ook meer laten leven en beleven?
Heb je een specifieke opdracht in gedachten of wil je een bepaald doel bereiken, maar kan je hulp gebruiken bij de uitwerking ervan? We horen het graag. Onze koffie staat warm en de biertjes koud.