Volledige rebranding

First things first. Een eenduidig en krachtig signaal de wereld insturen. Dit is Fluxys en hier staan we voor.

En zo geschiedde: een nieuw merk met als kern de organische vorm - symbool voor flexibiliteit en verandering - en een nieuw kleurenpalet waar de energie van afspat. De bijhorende waarden-iconen zorgen voor de kers op de huisstijltaart.

Unieke stijl voor employer branding

Een groeiend bedrijf met ambitieuze plannen heeft nood aan knappe koppen vol energie - bright people for a bright future. Om deze mensen te vinden creëerden we een unieke stijl voor de employer branding communicatie, een stijl waar mensen én energie centraal staan. 

Creatie afgeleiden

Een internationaal bedrijf met veel diverse assets rebrand je niet zomaar. Het stopt niet met de creatie van een huisstijlgids. 

Naast de courante folders, naamkaartjes en mappen namen we ook de opmaak van alle signalisatie in de terminals, bedrukking van bestel- en vrachtwagens en verschillende online platformen voor onze rekening. Elk detail of totaalplaatje ademt de nieuwe wind van Fluxys. Iconen, logo’s, kleuren, typografie en zoveel meer.

website
busje

Fotografie & campagnebeelden

Een doordachte missie gekoppeld aan een eigen visie is cruciaal, maar de mens blijft centraal. Om nieuwe talenten aan te trekken, fotografeerden we Fluxys medewerkers en verwerkten die in sprekende campagnebeelden. Zo zorgen we voor het persoonlijke aspect in de communicatie en laten we zien waar Fluxys echt voor staat. Ambitieuze doeners en denkers met een duidelijke visie op de toekomst, zoals Baptiste. He is changing the world. And you can too.

employer branding
employer branding

Wervingscampagne

Wat mooi is mag gezien worden. Met de campagnebeelden zetten we een brede landelijke campagne op: sterk gesegmenteerde advertenties via Facebook, LinkedIn en Google Adwords maar ook gerichte advertenties in De Tijd, De Standaard, De Morgen en De Zondag brachten Fluxys naar hun doelgroep, en omgekeerd. 

Het resultaat

Niet onbelangrijk uiteraard. Wat leverden al deze inspanningen op en hoe ervaarden de klanten onze samenwerking?

21 miljoen

keer werd onze campagne bekeken.

5.600

geïnteresseerde en relevante bezoekers
werden geregistreerd op de vacaturesite.

Fluxys en energietransitie gaan samen. Onze nieuwe beeldtaal illustreert dit perfect.

Pascal De Buck
CEO Fluxys

Jouw visie meer laten doorleven in woord en beeld?

Heb je een specifieke opdracht in gedachten of wil je een bepaald doel bereiken, maar kan je hulp gebruiken bij de uitwerking ervan? We horen het graag. Onze koffie staat warm en de biertjes koud.