Ons werk

Ons werk is gericht op impact. 

We gebruiken duidelijke taal en beelden om complexe boodschappen en genuanceerde percepties te brengen, gekruid met een goede laag creativiteit. het resultaat: een merk die werkt, waar je mee kan uitpakken.

sdfsdf
case
brand example

Hoe werken we?

We starten altijd vanuit onderzoek. We onderzoeken de doelgroepen en de positie van het bedrijf in de markt, en duiken in de context van het bedrijf zelf. 

Dit onderzoek gebruiken we als basis voor de creatie van het merk. Pas dan, binnen de strategische grenzen, laten we onze creativiteit los. In deze fase geven we het merk een ziel en zorgen we voor de aantrekkingskracht die je merk dient uit te stralen. 

Meerwaarde

Meer merkherkenning

We zorgen dat je merk beter onthouden wordt.

Een strategisch doordacht, creatief merk wordt beter onthouden, en zal zo goed herkend worden. Een duidelijk voordeel tegenover concurrenten dat rechtstreekse impact heeft op je bedrijfsdoelstellingen.

Betere merkperceptie

We creëren het gewenste beeld.

Je komt als bedrijf exact over hoe je wil overkomen, op een manier die past bij de wensen van de doelgroep. Kortom: meer aantrekkingskracht bij de mensen die je wil bereiken.

Employer branding

One for the team

Employer branding is een belangrijk onderdeel van branding. Het creëert namelijk ook een positief beeld voor een doelgroep, in dit geval de huidige of toekomstige werknemers. Je employer brand is grafisch gelinkt aan het algemeen brand, maar belicht andere aspecten van je bedrijf en straalt vaak meer dynamiek uit. 

Bij het creëren van een merk hechten we veel belang aan employer branding en voorzien vaak een subbrand hiervoor. Doorheen de jaren hebben we een aantal methodieken ontwikkelt om een nieuw merk ook voldoende impact te laten hebben op het aantrekken van nieuwe medewerkers of de retentie van bestaande medewerkers.

What’s your communication challenge?

Heb je een specifieke opdracht in gedachten of wil je een bepaald doel bereiken, maar kan je hulp gebruiken bij de uitwerking ervan? We horen het graag. Onze koffie staat warm en de biertjes koud.